Гарантія

Основні положення гарантійного обслуговування NOKTA | MAKRO

  1. Виробник NOKTA | MAKRO Detectors гарантує кінцевому споживачеві, що продукція NOKTA | MAKRO не буде мати зовнішніх дефектів та технічних несправностей протягом періодів, визначених у пункті 2.
  2. Гарантійні строки на детектори NOKTA | MAKRO такі:
    1. Електронні системні блоки, пошукові котушки, штанги та рукоятки мають гарантію протягом 2 років з дати придбання;
    2. На всі літієві акумулятори та аксесуари фірми NOKTA | MAKRO, які не перелічені у пункті "2", є гарантія протягом 6 місяців з дати покупки.
  3. Гарантія на сторонні аксесуари та батарейки AA / AAA не поширюється.
  4. Обмежена гарантія на детектори NOKTA | MAKRO покриває лише ті дефекти, які виникають в результаті нормального використання продукту відповідно до друкованих інструкцій NOKTA | MAKRO Detectors і не покривають жодних інших проблем, у тому числі тих, що виникають внаслідок:
    1. нещасного випадку, неправильного використання, необережного використання або неналежного обслуговування;
    2. програмного забезпечення, деталей чи матеріалів, що не надаються і не підтримуються NOKTA | MAKRO Detectors;
    3. робота поза специфікаціями продукту вказаних у друкованих інструкціях та технічним посібником;
    4. несанкціоноване втручання або обслуговування покупцем або третьою стороною.
  5. Ця гарантія втрачає чинність, якщо:
    1. серійний номер видалено або змінено;
    2. пристрій та / або його частини та аксесуари - які не вказано як водонепроникні - піддаються надзвичайно гарячим, холодним чи вологим умовам або занурюються у воду або іншу рідину.
  6. Ні в якому разі виробник NOKTA | MAKRO не несе відповідальності за прямі, непрямі, спеціальні, випадкові або наслідкові пошкодження, збитки або витрати, включаючи, але не обмежуючись цим, пошкодження, втрати або витрати внаслідок збоїв в роботі або експлуатації обладнання.
  7. Клієнт повинен повернути будь-який несправний компонент представнику NOKTA | MAKRO або одному з його уповноважених дилерів із оплатою вантажу.
  8. Якщо сервісний центр протягом відповідного гарантійного періоду отримує повідомлення про дефект будь-якого продукту, на який поширюється гарантія NOKTA | MAKRO Detectors, він повинен або ремонтувати, або замінити виріб на власний розсуд.
  9. Гарантійному та не гарантійному обслуговуванню підлягають металошукачі, котушки та інші електронні пристрої, які офіційно ввезені в Україну, що регламентується підтвердженням серійного номеру на даному сайті.

ПОЛІТИКА ЗАМІНИ

Повернення продуктів NOKTA | MAKRO

Перш ніж ви зможете повернути будь-який продукт NOKTA | MAKRO, вам потрібно отримати дозвіл на повернення комплекту. Це стосується всіх повернень виробу, включаючи гарантійний ремонт / заміну та негарантійний ремонт.

Вам необхідно надати повну інформацію, враховуючи фото/відео матеріали. Оцінивши проблему, сервісний центр повідомить вам інформацію щодо подальших дій.

Отримавши дозвіл, перепакуйте виріб належним чином. Включіть у пакет супроводжувальний лист з описом проблеми та контактною інформацією. Ви також повинні надати оригінальний гарантійний сертифікат, датований та скріплений печаткою дистриб'ютором або дилером всередині упаковки.

Ми не будемо приймати несанкціоновані повернення або неоплачені товари, ми повернемо їх вам за ваш рахунок.

Відділ ремонту оцінить усе повернене на ремонт обладнання для визначення гарантійного покриття та вирішить усі питання, які можуть виникнути під час оцінки, щоб остаточно визначитися з гарантійним обслуговуванням.

Упаковка вашої відправки

Захист цілісності повернутих продуктів шляхом упаковки та належної доставки - це ваша відповідальність. Ми залишаємо за собою право відмовити у гарантійному покритті за будь-які збитки, спричинені невиконанням наступних вимог щодо упаковки:

  • Усі електронні компоненти повинні бути проклеєні та / або міститись у їхній оригінальній захисній упаковці чи еквівалентній їх заміні;
  • Усі деталі повинні бути упаковані надійно всередині зовнішньої коробки для запобігання механічних пошкоджень;
  • Зовнішня упаковка повинна бути достатньою, щоб захистити вміст від звичайних небезпек доставки.

Гарантійний ремонт / заміна

З урахуванням умов обмеженої гарантії, що діє на момент придбання, сервісний центр відремонтує або замінить виріб, який не відповідає умовам, передбаченим у межах гарантійного періоду продукту без урахування витрат на доставку. На продукцію, придбану у офіційного дистриб'ютора чи дилера, гарантійний строк починається з дати придбання. Гарантійний сертифікат повинен бути датований та скріплений печаткою дистриб'ютором або дилером під час покупки. Гарантійний термін продовжується (з дати придбання) після обслуговування, ремонту або заміни. Виключенням являються дефекти, що були виявлені протягом 14 робочих днів з моменту відвантаження товару, при умові що товар не був у використанні, відсутні будь-які сліди використання на збережена упаковка, комплектація та всі документація. В даному випадку, товар може бути замінений на новий з оформленням відповідного, нового гарантійного листа.

У разі виникнення запитань, залиште своє звернення у відповідному розділі.